2014. április 5., szombat

24. Rész ~Csapdába csalva~

Kedves Olvasók! Egyik nap éppen Cintivel nézegettük a pipákat és néhol 5 is volt! Egyszerűen imádunk Titeket. És igen, akkor elkezdtünk sikítozni és ugrálni. Nem nézhettek minket hülyének, hiszen éppen a könyvtárban voltunk. :D Szóval nagyon köszönünk mindent, de azért örülnénk néhány kommentnek, feliratkozónak és még több pipának is! ;)
Milliónyi puszimat küldöm: Nóri♥

***

-Mi? Mégis mit?-húzta fel szemöldökét Niall.
-Visszamegyünk a klubba, "összejövök" ezzel a tökfejjel és lebuktatjuk!-jelentettem ki.
-Na nem!-tiltakozott Niall.-Ezt nem hagyhatom!
-Niall! Liza miattam kezdte el újra a drogozást, most megpróbálnám jóvá tenni!-válaszoltam határozottan.
-De Barbi! Veszélybe sodorhatod magad!
-Nem lesz semmi bajom, ha mellettem álltok!
-Jó.-forgatta szemeit Niall.
-És hogy fogjuk újra megtalálni?-kérdezte Louis.
-Belecsúsztatott valamit a zsebembe.-próbáltam előkotorni a cédulát.
Természetesen az volt rajta, amire számítottunk. A neve és a telefonszáma. Gyorsan tárcsáztam a számot.
-Szia Joey. Barbi vagyok a klubból.
-Szia Barbi.
Mély levegőt vettem és folytattam.
-Szóval azért hívlak, mert szeretnék veled újra találkozni, szívesen megismernélek.
-Óóó hát én is örömmel.-nevetett. Már megint ez a szörnyű nevetése.
-Akkor holnap este 8-kor a pub-ban?-érdeklődtem.
-Mehet! Várlak!
-Oké. Szia.-köszöntem el.
-Csók!-rakta le a telefont.
Kirázott a hideg. Undorodtam tőle, de ezt meg kell tennem!
-Hogy ment?-kérdezte Zayn.
-Holnap 8-kor találkozunk a pub-ban.
-Akkor sínen vagyunk!-jelentette ki Liam.
-Na szóval!-vakarta a fejét Niall.-Hogy is legyen tovább?
-Háát...-szólalt meg Stella-mi is elkísérjük, majd amikor megkínálja azzal a kábítóval, mi hívjuk a rendőrséget. Valószínűleg lecsukják és vége.
-Elég egyszerűnek tűnik. Biztos befog válni?-kérdeztem félénken.
-Biztosan, hidd el!-kacsintott.
-Na és hogyan jelzek nektek, vagy végig a nyomomban lesztek?
-A nyomodban leszünk, persze külön-külön párokban, így nem annyira feltűnő. De azért lehetne mondjuk egy jel, ha megvakarod a fejed és felénk nézel. Mindig látni fogsz minket!-magyarázta.
-Oké. Akkor ezt megbeszéltük! Most megyek és pihenek, felkészülök a holnapi napra.-sóhajtottam és a szobám felé döllögtem.

*Másnap*

-Ejj de csini valaki!-szólítgattak meg a többiek.
-Hát csinos kell legyek, ha el akarom csavarni a fejét!
-Te mindenhogy gyönyörű vagy!-ölelt meg hátulról Niall.
-Imádlak!-néztem felé és megcsókoltam.
-Itt az idő!-nézett Harry az órára.
-Akkor induljunk!-jelentettem ki.
Negyed, fél óra alatt oda is értünk. Kiszállva az autóból, mindenki sok szerencsét kívánt.
-Remélem sikerül!-sóhajtott Linda.
-Sikerülni fog, ne félj!-simítottam meg vállát.-Le lesz a csukva az a szemétláda!-válaszoltam határozottan.
-Bízom benned!-csillantak meg szemei.
Válaszul csak megöleltem.
-Hát akkor srácok! Vágjunk bele.-tartottam feléjük kezem, majd mindenkivel egy pacsit váltottam. A klub bejáratánál még vettem egy mély levegőt és elindultam. Bementem a pulthoz, ahol az ismerős arcot kutattam. Végre meg is pillantottam, majd vettem a bátorságot és odamentem hozzá.
-Szia.-köszöntem.
-Helóóó! De csinos vagy!-mért végig szemeivel.
-Köszönöm!
Eközben szemeimmel kutattam a többieket, mikor végre meg is pillantottam Zaynt és Szandit. Szandi, jelezve, hogy minden rendben, hüvelykujját mutatta és mosolygott. Ekkor visszatért a pillantásom a srácra.
-Figyelj! Úgy gondolom, hogy te elég rendes csajszi vagy, meg elég szimpatikus vagy számomra. Nem szeretnél valami ütőset kipróbálni?
Hát igen, valószínűleg Liza is innentől kezdve lett olyan, amilyen.
-Mire gondolsz?-vontam kérdőre.
-Gyere velem és megtudod!
Szandit kémleltem, próbáltam mutatni, hogy valószínűleg az lesz most, amire mindannyian számítunk.

*Szandi szemszöge*

Az egész este folyamán Barbiékat figyeltem, de ha már itt voltunk, természetesen ittunk is egy kicsit és jól is éreztük magunkat. Egyszer csak arra figyeltem fel, hogy Barbi fejével "mutogat" és Joey-val elmennek a hely egyik rejtett zugába. Húztam Zaynt magam után és lestük, hogy mit csinálnak. Amikor Joey elővette azokat a bogyókat és Barbinak adta, már biztos voltam benne, hogy az mi. Rögtön tárcsáztam a rendőrség telefonszámát és elmondtam, hogy mire készül ez a bizonyos személy. Hamar kiértek. Megmotozták és találtak is nála igen szép mennyiségben drogot. Bilincsben vitték a kocsihoz, majd nagy nehezen betuszkolták oda.
-Még találkozunk!-nézett felénk és kajánul vigyorgott, majd az autó gyorsan elhaladt, mi pedig ott álltunk és csak bámultuk a járműt, amíg el nem tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése