2014. március 29., szombat

23. Rész ~Vállalom!~

Akármennyire is próbáltam sehogy se tudtam kiűzni az olyan gondolatokat, hogy Liza biszexuális. Nem mintha baj lenne, de ha tényleg olyan jó barátnők voltunk akkor miért nem mondta el?! Vajon bízott egyáltalán bennünk? Mindegy erre most nem szabad gondolni, viszont az biztos, hogy rákérdezek Sam-nél(!)...

*Temetés után,otthon*

-Figyelj Sam! Kérdezhetek valamit?-érdeklődtem. -Persze, csak bátran!-mosolygott. -Akkor ez most, hogy is volt Lizával? Egy pár voltatok? Meddig? Hogy volt?-hadartam el kérdéseim. -Uhhh...ezek jó kérdések! Hol is kezdjem? Öööö...hát az iskolában találkoztunk. Az első pillanattól kezdve jóba voltunk, később egyre több időt töltöttünk együtt s kezdtem belé szeretni. De én úgy tudtam vagyis gondoltam, hogy ő nem a lányokhoz vonzódik bevallom emiatt sokat is sírtam mert azt hittem soha sem fog ÚGY szeretni engem. Egyszer elmentünk sétálni az erdőbe mert volt ott egy nagyon szép hely ahova mindig jártunk. Emlékszem azon gondolkoztam vajon mondjam-e neki mit érzek! Miután össze szedtem a bátorságomat és próbáltam vele beszélni mikor hirtelen megcsókolt teljesen lesokkolódtam.-min
denki tátott szájjal hallgatta végig. -Ééééérteeeeeem!-mondtuk kórusban. - Nekem is lehet egy kérdésem?-csapta össze kezeit Harry. -Mondj nem-et!-ajánlotta neki Louis. -Egyet értek!-mosolyogtam -Előre félek, deeeee....-be sem tudta fejezni. -A leszbik, hogy csinálják?-vigyorgott kajánul. -Harry....Bár ez tényleg jó kérdés!-értett vele egyet Liam. -Na erre a kérdésre nem válaszolók!-jelentette ki Sam. -És ti tartottátok a kapcsolatot Lizával?-kérdezte Stella. -Rendszeresen beszéltünk telefonon!-mondta nemes egyszerűséggel. -És mesélt erről a Joey-ról?-kíváncsiskodott. -Igen.Sajnos..-húzta el a száját. -Nem mondott el semmi esetleg olyan fontosabb dolgot ami számunkra hasznos lenne?-faggata tovább Stella. -Elmondta, hol van a "törzshelye"!-mosolygott mindentudóan. -Tényleg? Na és mi az?-kapta fel fejét Niall.

*Niall szemszöge*

Nekem bárki,bármit mond Lizával kapcsolatban kizárt, hogy biszexuális volt. Őszintén szólva nem is igazán figyeltem rá! Minek ha nem igaz? Csak egyetlen egy kijelentésre néztem fel... -Elmondta, hol van a "törzshelye"! -Tényleg? Na és mi az?-kérdeztem. -A Pub!-válaszolt. -Az milyen hely?-húzta össze szemöldökét Barbi. -Drogosok járnak oda!-világosítottam fel. -Ezen miért nem lepődök meg!-szólalt meg Zayn. -Oda kell mennünk!-jelentettem ki. -Biztos vagy te ebbe Niall?-kérdezte félénken Szandi. -Igen! Egészen biztos!-vágtam rá. -Szerintem nem rossz ötlet!-védett meg Stell. -Ugye? Azt még nem tudom mi,hogy lesz, de valamit muszáj találnunk!-kezdtem el hadarni érdekes módon ő így is érti mit mondok. -Igen. Olyat kellene találni ami elég lenne, hogy lebuktassuk vagy legalábbis valami hasznosabb dolgot!-hadart immár ő is. -Te érted mit mondanak?-hajolt oda Barbi Liam-hez. -Ha én azt tudnám!-nevetett Payno. -Na akkor mindenki menjen mindenki öltözködni 1 óra múlva indulás!-közölte Szandi.

*Stella szemszöge*

*A pub-ban*

A többieknek nem igazán tetszett Niall ötlete, de én jónak tartottam/tartom még mindig. Már vagy másfél órája itt vagyunk, de még Joey-t sehol sem láttuk. Egy box-ban ültünk Szandi-val mivel Barbi és Niall elmentek innivalóért, Zayn,Liam és Louis körül néztek hátha itt van Harry arrébb ment elintézni egy telefon hívást. Éppen Szandi-val beszélgettünk mikor két fiú jelent meg az asztal előtt. -Le szabad ülni?-kérdezte az egyik fiú bűzlöttek a piától. -Foglalt!-válaszoltam a lehető legkedvesebben. -Csak nem egyedül jöttetek?-ültek le mellénk. -Nem csak elmentek a barátaink!-jelentette ki Szandi ahogyan láttam rajta őt is egyre jobban idegesíti ez a két barom. -Nem szabad ilyen szép lányokat egyedül hagyni!-mosolyogtak egymás után kajánul s egyre közelebb csúsztak hozzánk. -Jó lesz békén hagyni őket!-hallottuk meg Liam hangját. -Adok nektek két percet! Tipli!-szólt rájuk Zayn. Szájukat húzva, de végül elmentek. -Jól vagytok?-érdeklődött Louis. -Persze.-válaszolta Szandi. -Bántottak titeket?-kérdezte aggódva Zayn. -Dehogy is. Ha átléptek volna egy bizonyos határt megütöm őket!-nevettem. -Itt vannak a piák!-érkezett meg Niall. -Barbi?-kérdezte Szandi. -Elment a mosdóba!-mondta. Egy pillanatra a mosdó felé fordítottam a fejemet s az oly' annyira keresett személlyel láttam beszélni láttam rajta mennyire kiakar szabadulni a beszélgetésből így azonnal siettem "kimenteni". Megpróbáltam kiindulni de mivel én ültem középen nem sikerült egyből kijutnom. Mikor végre sikerült kimásznom elindultam a két ember felé.

*Barbi szemszöge*

Ahogyan kiléptem a mosdóból beleütköztem egy alakba. -Bocsi!-kértem elnézést akitől neki mentem már éppen tovább mentem volna amikor vissza húzott. -Semmi baj! Én Joey vagyok te peeedig?-csak a Joey név hallatán néztem rá s tényleg ő volt az. -Barbi!-motyogtam. -Jól vagy? Mintha szellemet látnál!-nevetett fel. Istenem ez a nevetés....idegtépő. A box felé nézve szerencsére találkozott tekintetem Stellával s mázli, hogy leesett neki kivel beszélgetek. -Sziasztok!-köszönt. -Szia Joey vagyok!-mutatkozott be. -Stella vagyok. Barbi csak gondoltam szólok, hogy indulnunk kéne!-próbálkozott kimenteni. -Rendben mehetünk!-értettem vele egyet-Bocsi, de mennünk kell! -Persze. Remélem még találkozunk!-súgta a fülembe majd belecsúsztatott valamit a zsebembe.

*Otthon*

-De biztos ő volt az?-kérdezte Niall. -Láttam amit láttam. Szemtől szembe álltunk!-védekeztem. -100% hogy ő volt eléggé rámozdult Barbira!-állt ki mellettem Stella. -Ráhajtott? Jó napotok van ma fiúk!-nevetett fel Louis. -Mi az, hogy?-értetlenkedtem. -Majd elmagyarázom!-legyintett Szandi. -Várj, szóval ha rád mozdult akkor tetszel neki és....-szinte látszott ahogyan kigyulladt a feje felett a villanykörte. -Mi a terved?-érdeklődtem. A többieknek főleg Niall-nek nem akarta elmondani mert szerinte csak kiborulnának csak nekem súgta meg és nagyon jó,be is válhat... -Vállalom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése