2014. március 22., szombat

22. Rész ~Eltitkolt emberek~

Kedves Olvasók! Mint már említettük ketten vagyunk, Nóri és Cinti. Ezek után, ha új részt hozunk és írunk hozzá egy kis előszót, akkor feltüntetjük a nevünket. Így tudhatjátok, hogy ki írta. Ezt a részt közösen alkottuk! A szereplők között újakat is találhattok, melyeket a mai részben meg is ismerhettek. Jó olvasást!! :)


***

*Néhány nap múlva*

Elérkezett a temetés napja. A nap ragyogóan süt, legalább szép napon kísérjük utolsó útjára Lizát. A temetés délután lesz. A reggelek egészen megváltoztak, nem zajongunk, csak csendesen kortyolgatjuk a kávét. Csöngetés zavarta meg a reggelünket. Szokásomhoz híven, én nyitottam ajtót. Egy szőkés-barna hajú csaj állt az ajtóban.
-Szia.-köszönt.
-Szia.-köszöntem.
-Niall Horan-t keresem.-mondta.
-Gyere csak be.-nyitottam nagyra szemeimet.
-Sziasztok!-lépett be a konyhába.
-Szia.-köszöntek kórusban.
-Niall, téged keresnek!-szóltam neki.
-Helló.-ment oda az ismeretlen lányhoz.
-Tóth Linda vagyok.
E név hallatán mindenki lefagyott.
-Tóth Linda??-ismételte meg Niall.-Tóth Lizához van közöd?
-Igen, a nővérem.-válaszolta.
Most már tényleg csak tátottuk a szánkat. Lizának van egy eltitkolt húga? Ez komoly?
-Nem mesélt rólam?-húzta fel szemöldökét.
-Nem említette.-szóltam közbe.
Majd mindent elmondott, hogy rég nem találkoztak és a temetésre hazajött. Viszont egy baj volt. Nem volt hova mennie. A szüleivel összeveszett, így nem igazán mehet oda. Megesett rajta a szívünk és befogadtuk. Sokat mesélt magáról. Szinte egy egész önéletrajzot mondott el magáról és még az olyan részeket sem hagyta ki. Újból csöngetés zavarta meg a reggelünket.
-Ki lehet az már megint?-nyöszörgött Zayn.
Én csak szorosan hozzábújtam és hagytam, hogy most Stella nyissa ki az ajtót. Egy rövid, szőke hajú csajjal tért vissza köreinkbe.
-Srácok! Ő itt Samantha James!-mutatta be nekünk.
-Sziasztok!-köszönt.
-Sziaaa.-köszöntünk.
-Én Liza barátnője voltam. A temetésére jöttem. A szülei meséltek rólatok, ezért gondoltam, hogy ide jövök.-magyarázta.
-Mi is a barátnői voltunk!-mondtuk szomorúan.
-Ó-ó-ó-mondta.
-Mi az?-kérdezte Liam.
-Liza már édes négyest nyomatott?-mosolygott.
-Miii?? Nem!-tiltakoztunk.
-Hát akkor?-kérdezte meglepődve.
-Csak jóban voltunk. Heterok vagyunk.-jelentettem ki.
-Upsz. Bocsi.-húzta félre a száját.
-De várj! Miért gondoltad ezt rólunk?-vonta kérdőre Barbi.
-Nem mesélt rólam? Én a barátnője voltam, mi együtt jártunk.-harapott bele szája szélébe.
Erre Barbi az innivaló kiköpésével válaszolt.
-Okééé.-mondtuk kórusban, közben tartottuk vissza nevetésünket, kivéve Niall. Mindegyikünk tekintete rá szegeződött.
-A nővérem biszex volt??-pislogott Lina.
-Nagyon úgy tűnik.-mondta Stella.

*Temetésen*

Szörnyű volt látni, ahogyan Lizát a koporsóban viszik a sírhoz. Rengeteg virágot kapott, amit szépen a sírra is helyeztek. Miután végső búcsút vettünk tőle, még ott maradtunk és megemlékeztünk róla. Azt hinné az ember, hogy ennyi sírás után az embernek nincs könnye, de erre rácáfoltam. Eközben még mindig az járt a fejemben, hogy volt egy eltitkolt testvére és egy biszex barátnője?

***

Kedves Olvasók! Mi ezt a biszex-séget nem ítéljük el, viszont nem is állunk mellette!! Mindenki ahhoz vonzódik, akihez akar!

4 megjegyzés:

  1. Nem vagyok.biszex csajok!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért lennél az?? Te egy ismeretlen ember vagy számunkra!! Ezek kitalált szereplők!!

      Törlés
  2. köszi szépen hogy egy ismeretlen ember vok nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés