2014. május 17., szombat

30. Rész ~Mi is a valóság?~

Kedves Olvasók! Meghoztam a 30 részt!! Hurráááá!! Már a 30. résznél tartunk! Őszintén megmondom, Cintivel már fejben a 100. részt tervezzük! Reméljük addig velünk tartotok!! :D Visszatérve a részhez! Akikkel személyesen is találkoztunk, egyfolytában "zaklattak" minket a héten, hogy összekavarodtak a blogban történteken és próbáltak minket rávenni, hogy elmondjuk, mi is történt. (Remélem az érintettek magukra ismernek ;) ) Nos, ez nektek szól! A mostani részben minden kiderül és megtudhattok mindent! :D De nem is húznám tovább a szót miattatok. :D Kellemes olvasást, várjuk a visszajelzéseket. :D
Nórii :*

***

A lágy érintésekre behunytam szemem és élveztem. Újra a derekamon érzetem a kezeket.
-Zayn!-mosolyodtam el és az illető felé fordultam, hogy csókot leheljek ajkára. De a férfias arcvonások helyett, egy nőies arccal találtam szembe magam.
-Linda!-meresztettem rá nagy, kerek szemeim.
-Sss...-csitított.-Tudom, hogy te is akarod.-harapott bele szája szélébe.
-Linda, én nem is tudom.-mosolyogtam kínomban.
-Én tudom.-mosolygott és felhúzott az emeleten. Benyitott szobájába, nekiállt a vetkőzésnek. Élénk pink fehérneműje tárult elém. Késztetést érzetem arra, hogy én is vetkőzzek. Lina lábam közé pozicionálta magát, simogatni, fogdosni kezdett. Éreztem ajkamon megint a nedvességet. Erre felnyögtem.
-Szandi, Szandi, Szandi.-halottam Zayn hangját.
Minden elhomályosodott, majd egyre gyorsabban pislogtam és minden kitisztult.
-Zayn!-pattantam fel az ágyon.-Mi történt?
-Elaludtál.-mosolygott.-Álmodban a nevem kiabáltad és nyögtél is. Mit álmodtál?-mosolygott gonoszul.
-Szörnyű álmom volt.-ráztam fejem.
-Nem voltam elég jó?-szomorodott el.
-Zayn!-húztam magamhoz fejét.-Édesem, te csodálatos vagy mindenhol!-kacsintottam.
-Na de mit álmodtál?-nyitotta kerekre szemeit, mint a kisgyerekek, ha valamit meg akarnak kapni.
-Majd lent elmesélem, hogy mindenki hallja!-nevettem.
-Azt mondtad rémes volt!
-Csak az egyik része.-mosolyogtam.
-Jó reggelt!!-hangzott kórusban.
-Sziasztok!
-Srácok! Szandi álmodott valamit!
-Hiszen mindenki álmodik!-nevetett Louis.
-Kuss Louis! Hallani akarom!-kiabált rá Niall Lou-ra.
-Szóval! Röviden összefoglalva! Liam megkérte Stella kezét, Barbi és Niall bejelentették, hogy Barbi terhes, Liza megjelent és rányitott a szobában Linára és Sam-re, amint éppen khhm...Utána Lina rám mászott, valamint Zayn és én szakítottunk és Louis-val jöttem össze.-utóbbinál a hangom szomorúbb lett, de Louis szeme felcsillant. Mindenkinek tátva maradt a szája, le voltak sokkolódva, kivéve a két szerelmespárt, akiknek az álmomban a sorsa jóra fordult.
-Különös egy álom volt!-tartotta vissza röhögését Harry.
-Harry! El is felejtettem, te összejöttél egy harmincas nővel.
-Tudod, hogy szeretem az idősebb nőket!-mosolygott pimaszul.

*Másnap*

-Képzeljétek, képzeljétek!-ugrándozott Lina.
-Mondjad, mondjad!-próbálta Stell utánozni.
-Találkoztam anyáékkal és megbeszéltünk mindent, holnap már elköltözök innen és hozzájuk megyek, nem leszek a terhetekre.
-Jaj Lina! Nem voltál a terhünkre! Szívesen láttunk téged!-léptem hozzá.
-Azért mindent köszönök!-hálálkodott.-Hogy befogadtatok és foglalkoztatok velem.
-Ez a legkevesebb.-simította meg vállát Barbi.
-Nem megyünk el ma este bulizni?-vetette fel az ötletet Stella.
-Miért is ne?-vágtam rá.
-Én nem mennék, nem baj kicsim?-lépett Liam Stell-hez.
-Akkor én sem megyek.-rázta a fejét Stell.
-Te menj nyugodtan!-biztatta.
-Rendben.-sóhajtott Stella és megcsókolta Liamet.
-És te jössz Linda?-néztem a lányra, aki éppen a csókolózó szerelmespárt nézte csillogó szemekkel.-Lina! Hahó!-legyeztem szemei előtt.
-Tessék?-kapta fel fejét.
-Azt kérdeztem, hogy te is jössz?-ismételtem meg a kérdést.
-Nem, most nincs kedvem.-tartotta még mindig tekintetét a fiún.

*Linda szemszöge*

Végre kettesben leszünk Liammel. Talán eljött az ideje mindennek, hogy minden kiderüljön. Azt akarom, hogy tudja. Már úgysem fogunk együtt lakni, így teljesen mindegy. Tudnia kell az igazat, remélem sikerül a tervem! Miután elmentek a többiek, lezuhanyoztam. A zuhany alatt a kedvenc dalom dúdolgattam. Kiléptem a kabinból, rácsavartam magamra egy törölközőt és minden bátorságomat összeszedve megindultam Liam szobája felé. Kopogtattam az ajtón.
-Gyere!-szólt az az édes hang.
-Szia Liam.-léptem be reszkető lábakkal a szobájába.
-Linda szia!-fogadott fülig érő mosollyal.
Ezután már bátor lettem, kicsit reszkető hangon kezdtem, de végül már nem féltem semmitől.
-Liam szeretnék valamit mondani!-fújtam ki a levegőt.
-Mi az? Ekkora nagy baj?-nevetett.-Mondd csak!
-Liam! Én már régóta szerelmes vagyok beléd és őszintén szólva imádlak és mindennél jobban kívánlak!-hadartam.
Nem várakozva ledobtam a törölközőt magamról, felfedve meztelen testemet. Liam ajkaira tapadtam.

*Liam szemszöge*

Mire gyanakodtam volna? Jó, tényleg furcsa volt, hogy törölközőben jött be a szobába, de miért gyanakodtam volna bármire is? Nagyon furcsa volt. Hirtelen elkezdett hadarni, ledobta a törölközőt és megcsókolt. Bár a teste hihetetlenül jól néz ki és iszonyatosan jól csókol. Nem, erre még gondolnom sem szabad, nekem Stella a barátnőm és imádom őt. Pechemre valaki benyitott.
-Korábban eljöttem mert...Linda te meg mi a f*szt csinálsz? És te Liam.
-Stell meg tudom magyarázni!-mentegetőztem.
-Takarodj innen te p*csa!-kiabált Lindával.-És mi még be is fogadtunk! Takarod innen!
Linda magára kapta az anyagot és kifutott a szobából.
-Ez meg mi volt Liam?-szikrázott Stella szeme.
-Bejött, ledobta a törölközőt és megcsókolt. Pont akkor jöttél be.-magyarázkodtam.
-Tényleg nem volt semmi több és ő mászott rád?-csillapult a hangja.
-Igen Stella, én téged szeretlek, csakis téged!
-Én is!-csókolt meg.
Senki nem tudhatja meg, hogy élveztem Lina csókját és tetszett a látvány. Senki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése