2014. június 7., szombat

33. Rész ~Enyém~

Hello Everybody!!
Új rééééész!! :D Különösebb hozzá fűzni valóm nincs, esetleg annyi, hogy a vége felé kissé összezavarodhattok, de idővel mindent megtudtok!! ;) Jaaaa és elég sok trágár szó van benne amiért felelősséget NEM vállalunk!! Kitartás!! Már csak 4 nap a suliból és VÉGEEEE!! :D


Puszil: Cintia~


***

-K***a gyorsan rakd le azt az újságot!-szóltam rá "kedvesen". Miért szerintem, igen is kedves voltam! Egyből neki is eshettem volna, de MÉG nem! Kíváncsi vagyok a magyarázatára! Ajánlom, hogy jó legyen! Nagyon jó! -Hé, szia haver! Mizujs? Láttad a képeket? Nagyon szépek lettek! A lányok ügyesek voltak!-jópofizott, de szemét még mindig a képeken tartotta. Kezeim ökölbe szorultak, a düh egyre csak áramlott testemben, folytasd csak Szandi bámulását és beverem a képed! Ne, Zayn, ne! Nyugi! Fogd vissza az
indulataidat! Ne üss be annak aki éppen a csajod meztelen testét (Takarja azokat a részeket, de akkor is meztelen! Hisz' nincs rajta ruha! ~Cinti) stíröli! Nem fogsz behúzni neki! Nem fogsz behúzni neki!-nyugtattam magam tudat alatt. -Semmi! Láttam! Igen! Azok!-ha a szemeimmel ölni tudnék Louis már rég halott lenne! Figyelmét még mindig a magazinnak szenteli, véletlenül se hagyná abba a nyál csorgatást! Szó szerint nyál csorgatást! Ahogyan nézi a képeket, szája tátva marad, nyála foly...Undorító! -Lehet egy kérdésem? Nem lennél benne egy kis osztozkodásba? A te barátnőd maradnaaa....-itt motyogott valamit, amit nem értettem-Csak én is kiélvezném csodás adottságait!-röhögött fel egy kacsintás kíséretében. Ennyi! Elszakadt az a bizonyos cérna! -Ismételd meg!-léptem közelebb hozzá, hangom jóval mélyebben csengett a szokottnál. -Osztozhatnál rajta, hogy én i...-nem hagytam befejezni mondatát behúztam neki. -Idióta f*sz! Normális vagy?-kapott vérző orrához. -Én igen, de te nem...-most ő húzott be. Kihívóan néztünk egymás szemébe s mintha megszólalt volna a gong-jelezve, hogy kezdődik a meccs -egyszerre estünk egymásnak! Most kezdődött a mi hosszú-nagyon hosszú - "párbajunk"! Hogy mondhatott ilyet? Menjen a p*csába! Szandi az enyém! Nem másé! Csakis az ENYÉM!

*Szandi szemszöge*


,,When you're ready come and get it Na na na na" ,,When you're ready When you're ready When you're ready come and get it Na na...na"-énekeltem Selena Gomez legújabb számát a Gome and get it-et ami valami kib*szottul jó! Csörömpölés, mintha valami összetört volna, áh biztos csak leejtettek valamit! Majd még egy és még egy! Na jó, mi a f*sz történik lent? Kissé ingerülten indultam lefelé-mivel az volt a zaj forrásának helye- ! Ennyire senki sem lehet ügyetlen, még Stell sem! A nappali irányába tartva gombóc nőtt(?)a torkomban, féltem(!), de nem tudom mitől! Rossz előérzetem volt! -Mi ez a....nagy ricsaj?-
kérdésem, ketté "szakadt" a látványtól ami fogadott. Louis és Zayn verekednek! Plusz hatalmas a káosz! Mindenhol széttört üveg darabok...Istenem! Zayn és Louis verekednek! De miért? Mi történt? Ez nem lehet igaz! Miért verekednek? Teljesen lesokkolódva álltam míg eljutott tudatomig, hogy valamit cselekednem is kéne! -Mit csináltok? Hagyjátok abba! Halljátok?-már előttük állva mondtam, de semmi(!)-Állj!-kiabáltam el magam mire mindkét fiú rám emelte tekintetét..Végre valahára! -Mégis mi a francot csináltok? Miért verekedtek? Hmm?? És, hogy néz ki itt minden?! Stella megöl titeket, ha én nem teszem meg! Már pedig nagy az esély, hogy az lesz a vége!-kiabáltam velük miközben pillantásom köztük cikázott-Válaszoljatok! -Az van, hogy a barom pasid, nekem esett teljesen ok nélkül!-szólalt fel Loui, mire Zayn felhorkantott. -Ez igaz? Zayn! Válaszolj!-ha nem válaszol most azonnal, pofán vágom. -Nem teljesen! Tényleg neki estem, de nem ok nélkül!-nézett Lou-ra amolyan ,,mostverembeaképedet" nézéssel-Kíváncsi vagy mi volt az ok? Az, hogy tulajdonképpen megkért arra, engedjem meg neki, hogy d*ghasson!-kiabált immáron ő is. Tessék? Jól hallottam? -Én csak hülyeségből mondtam! Ezt ő is tudhatta volna!-vágta rá Louis. -Hogy mondhattál ilyet Louis? Eszednél vagy? Hát, te idióta vagy! Nem vagyok k***a! De kösz! Ez jól esett!-kiabáltam Louis-val, de fél szemmel láttam ahogyan a félig pakisztáni fiú önelégülten mosolyog-Te is idióta vagy! Hogy eshettél neki az egyik legjobb barátodnak? Ha? Főleg egy ilyen baromság miatt!-kiabáltam, teljesen kikelve magamból. -Hel...ló!-jött be Stella és Barbi-Itt meg mi történt? És veletek? Ugye, nem sérültetek meg nagyon? De mi? Hogy? Miért?-imádom Barbit, de most... -Barbi! Hagyd már most őket! Éppen beszélgetnek! Gyere!-köszönöm Stell, de most nem csak ők a zavaró tényezők(!)...-Loui! Légyszíves, gyere te is! Kell egy kis segítség!-gondolat olvasó, az tuti! -Nincs kedvem erről beszélni!-vont vállat Zayn. -Mi az, hogy nincs kedved beszélni? Ez nem kívánság műsor! Elmondod és kész!-nem gondolta, hogy megússza ennyivel, ugye? -Elmondom, de CSAK azért, hogy tudj róla! Ugye, vannak azok a pucér képek amibe engem érdekes módon nem avattál be, de mindegy hisz' csak meztelenül pózolsz újságok címlapján, nem igaz?! Téged kerestelek, hogy megkérdezzem ez, hogy is van, Louis meg a képeidet nézegette és amikor beszélgettünk le sem vette szemét a fotókról, nyála csorgott utána meg megkérdezte, hogy nem-e osztozkodunk rajtad! Így is elég ideges, dühös voltam a többi húzásától, de itt elegem volt!-kiabált. Szóval nem felnőtt emberek módjára beszéljük meg! Hát, oké, ha Ő így akar beszélni, én benne vagyok! -És ezért verekedtetek? Ti mindketten idióta, barmok vagytok! Csodálkozol, hogy nem mondtam el?! Most is, hogy reagáltál?!-kiabáltam vissza. Remek beszéd stílus, nem gondoljátok? -Még jó! Annak jobban örültél volna, ha a fotózáson én igazgatom Stell-nek a fényt? Kötve hiszem! Tudod, kezd k***ára nem izgatni mit csinálsz!-emelte feljebb hangját, ha ez lehetséges. -Nem azt mondom, de, hogy nekiesel a barátodnak...Nem érdekel? Ez biztos? Pedig akár most azonnal hívhatnám is Mr. Craig-et, hogy elvállalom a munkákat! De tudom, hogy nem tetszene neked az sem, ha azt csinálnám ami az álmom, szóval nem fogom hívni, megnyugodhatsz!-nem lesz ennek jó vége, kezdem elveszíteni a türelmemet és ha az ÉN türelmem elhagy, ott III.világháború lesz! -Á, nem is tudtam, hogy a k*rváskodás a hobbid! Jó, tudni! És mióta?-amint kimondta, kezem már arcán csattant. -Te egy akkora köcsög vagy! Magadon kívül nem érdekel senki, egy ön imádó b*zi vagy! Annyira nagyra tartod magad, csak nem tudom mire! De örülök, hogy kimutattad a fogad fehérjét! Idióta, önimádó, féltékeny, ítélkező, hiú, felszínes, negatív, kis hitű barom vagy és még sorolhatnám! Nem érdekelsz, menj a p*csába!-ordítottam mintsem kiabáltam. Zayn lesokkolódva állt, egy ideig csak álltam s vártam válaszára, de semmi! Magamra kaptam a (vékony)kabátomat, a cipőmet majd az ajtót "felrántva" léptem ki a hűs londoni levegőre. Lek*rvázott, emberek! Lek*rvázott! Nem esne rosszul, ha egy féltékeny r*banc mondta volna, de, hogy a szerelmem, aki ÁLLÍTÓLAG szeret engem(!)...És Louis?! Hogy mondhatott olyat? Azt hittem barátok vagyunk, de ezek szerint egy kanos kis p*cs...Ő is! Miért nincs egy normális pasi? Akinek nem csak a sz*xen jár az esze? És a munkával mi legyen? Vállaljam el? Ne vállaljam el? 

*Louis szemszöge*

 -Mi történt?-kérdezte meg ezredére Barbi. Válaszoltam is volna neki, ha Stella éppen nem a számnál lévő sebeket fertőtleníti ami kib*szottul szar érzés! -Jó, most már beszélhetsz! Nem fog elfertőződni!-mosolygott kedvesen. -Ugye, Szandi képei megjelentek az újságban! Én meg néztem..és nagyon szép rajtuk! Igaz, lehet, hogy mondtam olyat amit esetleg nem kellett volna, de hülyeségből mondtam! Zayn behúzott nekem, én vissza, ebből bunyó lett, Szandi állt közénk, kiabált velünk és jöttetek ti, innen meg már nem tudom!-hadartam el. -Nem tudom, hogy mit mondtál Zayn-nek, de biztos, hogy nem kellett volna! Így sem szereti, ha kettesben vagytok!-húzta el száját Barbi. -Miért? Mi a baja vele? Nem is vagyunk annyit együtt!-értetlenkedtem. -Louis! Komolyan nem veszed észre? Szandi lassan több időt tölt veled, mint Zayn-nel! És valljuk be, melyik pasit ne zavarná, ha a barátnője más pasikkal több időt tölt, mint vele! Barátságnál többet érzel Szandi iránt?-kérdezett rá ami engem is foglalkoztatott egy ideje. -Nem...-tudom raktam hozzá fejbe. Igazából, tényleg nem tudom! Fogalmam sincs, mit érzek! Imádkozom, hogy barátságnál nem többet(!)... 

*Joey szemszöge* 

Lassan egy hónapja, hogy ezen a kosz fészeken rohadok. Visszamenőleg 10 évet kaptam, kis naivak, ha azt hiszik, hogy addig bent is maradok! Voltam életemben k***a sok börtönben, viszont ez a legkeményebb, de no para innen is simán kijutok! S ha kijutok...Barbarát még mindig nem felejtettem el! Nem is fogom! Van valami a lányba ami tetszik és meg kell szereznem, ha még csak egy d*gás erejéig is! -Clark! Látogatód jött!-szólított az őr majd elkezdett húzni. -Jó' van má'! Magamtól is tudok menni!-rántottam ki kezemet. -Pofa be! 5 percet kapsz!-lökött be az ajtón. -Csak, hogy itt vagy! Már azt hittem nem is jössz!-ültem a székre. -Miért, ne jöttem volna? De a f*sz szopó őrök nem akartak beengedni!-csapott az asztalra. -Jó, jó! Sikerült?-dőltem előre. -Naná, könnyű dolgom volt! Bíznak bennem!-vicsorgott. -Tudod mi a következő lépés, igaz? Nem lenne jó, ha bármit is elcsesznél!-néztem rá ,,haelrontaszvalamitkinyírlak" nézéssel. -Tudom és azt is hogy a...-nem tudta befejezni, mert Mr. Háj pacni(az őr) jelent meg. Haladunk, haladunk! A tervem első része pipa! Ó, édes lesz a bosszú! Abba reménykedek, hogy az a p*cs mindent a terv szerint csináljon! 


*Barbi szemszöge* 

Nemsokára Halloween! Végre! A kedvenc ünnepen, a karácsony meg a szülinapom után! Hatalmas bulit
tervezek! És most ebbe fogom beavatni a többieket! Megfogtam a mappáimat-amibe ötletek vannak - majd leindultam a konyhába, melegen ajánlom, hogy benne legyenek! -Srácok! Na szóval...-"dobtam" le a mappákat-lassan Halloween azaz pontosan november 1-jén, party lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése