2013. december 28., szombat

10. Rész ~Liam szülinapja~

Sziasztok! Meghoztuk a meglepetés részt. Reméljük elnyeri tetszéseteket. BÚÉK!!! 


***

Eltelt néhány hét békességben, csak Barbi könyörgött Niall-nek, hogy adjon neki egy esélyt. Lizával csak egyszer találkoztunk, akkor is moziba mentünk. És hogy most Niall beadta a derekát, mi is megbocsájtottunk Barbinak, viszont azért nem vagyunk annyira jóban mint előtte. 

*

Augusztus 28.-án Liam-et elküldtük bevásárolni. Addig mi összeültünk és tanácskoztunk, hogy mivel lepjük meg Liam-et születésnapja alkalmából.
-Először is, hol tartjuk meg?-kérdezte Niall.
-Lehetne a kertben medencés party, úgyis holnap nagyon meleg lesz.-mondta Stella.
-Oké, a hely kipipálva. Kaja?-kopogott a szeme Niall-nek.
-Mi süthetünk tortát. Elvégre tudunk sütni a csajokkal.-mondtam.-A többit Niall, intézd te!
-Rendben, mi pedig meghívjuk Liam barátait.-szólt közbe Zayn.
-Azt hiszem meg is vagyunk!-kiáltott Harry.
-Akkor fogjunk neki a munkának!-lelkesítette a többieket Louis.
Mi a csajokkal nekikezdtünk a sütésnek. Lány létünkre elég nagy rumlit csináltunk, elvégre nem tudtuk, hogy mi hol van. 2-3 óra múlva el is készültünk. Meglett minden kaja és a srácok is szóltak Liam legközelebb álló barátainak. Mire Liam hazaért, nem sejtett semmit, bár valamit csak gyaníthatott, elvégre holnap lesz a szülinapja.

*Másnap*

Mindenki izgatottan kelt fel. Megbeszéltük, hogy Stella fogja kihívni a kertbe. Lázasan készülődtünk, amíg Stella lefoglalta valamivel. Délután fürdőruhában kint vártuk már őket a teraszon. 
-Meglepetééééééés!!-ordítottunk.-Boldog szülinapot Liaaaaam!!-ment mindenki oda hozzá.
Felköszöntöttük, majd jött a kaja, pia, medence. Természetesen a fiúk nem állták meg, hogy ne dobjanak bele minket a vízbe, viszont mi sem haboztunk, bele löktük őket. Így telt el az egész délután és az este. A buli befejeződött. Mindenki ment haza. Egyszer csak azt vettük észre, hogy Liam és Stella eltűntek.

*Stella szemszöge*

A buli vége előtt gyors eltűntünk a nagy tömegben. Mondjuk, hogy Liam nem volt ott, biztos hamar észrevették. Egyenesen a szobámba mentünk.
-Van egy meglepetésem számodra!-kacsintottam.
-Szeretem a meglepetéseket!-mosolygott kacéran.
A szobámban az ágyra döntöttem. Levettem a pólóját és megláttam kockás hasát, amitől majdnem  elájultam. Ő is levette felsőmet. Nadrágomat kezdte lehúzni, de megállítottam.
-Nem, ma te vagy az ünnepelt!-mondtam kacéran.
És én húztam le az ő gatyáját. Majd történt, ami történt. Felhevült testünk egymásra borult.
-Boldog szülinapot baby!-suttogtam.
-Köszönöm, ennél jobb szülinapom nem volt.-mondta, majd megcsókolt és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése