2013. december 21., szombat

8. Rész ~Ő az enyém!~

Kedves olvasók! Értesültünk, hogy egy barátunk már nem rajong Niall-ért egy filmben szereplő pizzafutár srác miatt. A Directionerséget nem adná fel, de mégis furcsa lenne így minden. Hozzáteszem Niall sokkal-sokkal helyesebb még így is, hogy nem ő a kedvencem. Ezért kérném Őt, hogyha olvassa, gondolja át még egyszer! Köszönöm! Jó olvasást!

***

Felmentem a szobámba és persze Zayn jött utánam, hogy mondjam el ez mégis mi volt.
-Barbi amióta Directioner Niall tetszik neki a legjobban. Egyszerűen szerelmes belé. Most pedig, hogy már személyesen ismeri, nem akarja feladni az álmát. Félek, hogy megfogja szerezni, de akkor előbb-utóbb hatalmas balhé lesz belőle.-fejeztem be aggódó arccal. Zayn-en is látszódott, hogy teljesen meglepődött.
-Nem is nézném ki belőle!-mondta.
-Sok mindent nem tudtok még! Na de beszéljünk másról, nem megyünk el moziba?
-Mehetünk! Nézz ki egy filmet és még egyeztetünk!-majd kiment.

*Néhány óra múlva*

-Szandi! Bocsi, de nem halaszthatnánk el a mozit? Dolgom akadt.
-Persze, menj csak!-próbáltam egy pici mosolyt erőltetni az arcomra, de nem ment. Elég furcsán viselkedik, de mindegy ilyen az életük. Kész rohanás. Lementem a konyhába, ahol Stella épp kiosztotta Barbit.
-Figyi csajok! Tudom, hogy rosszul cselekedtem, de jóvá akarom tenni! Légyszíves hívjátok el Lizát valahova, hogy nyugodtan beszélhessek Niall-el.-mondta Barbi.
-Szandi?-nézett rám kérdően Stella.
-Persze, mehetünk! Zayn úgy is lemondta a mai estét.
-Oké,-fordult Barbi felé- de ígérd meg, hogy nem csinálsz balhét és legfőképpen nem mászol rá!
-Ígérem!-mondta, bár látszott az arcán, hogy komolyan mondja, mégsem bízunk benne annyira. Felhívtam Lizát, akinek szintén jól jött a mai este. Elindultunk elé amikor Stella megállt és mondta:
-Nekem Zayn nagyon fura!
-Nekem is, de szerintem ilyen az életük! Hogy vagytok ti Liam-mel.
-Nagyon jól! Ő egy igazi angyal!-vigyorgott mint a tejbetök.-De, Barbi biztos, hogy igazat mondott?
-Nem tudom. Niall terén én sem bízok benne annyira.

*Barbi szemszöge*

Most komolyan? Hogy ne másszak rá? Na mindegy! a lányok bevették és ez a lényeg. Kopogtam Niall ajtaján. Beengedett.
-Niall én nagyon sajnálom ami történt, csak tudod te vagy a kedvencem és nehéz ezt elfogadnom, hogy barátnőd van.
-Valamilyen szinten megértem, de ezt el kell fogadnod!
-Tudom! Ez esetben nem megyünk el valahova? Egy kicsit bulizni? Kiengesztelésül.-próbáltam oldani a hangulatot.
-Felőlem!-mosolygott.
Elindultunk. El sem hittem, hogy igent mondott. Megérkeztünk egy eléggé puccos kis helyre.
-Kérsz valamit inni?-kérdeztem.
-Igen, egy...
-Tudom mit,-vágtam közbe- nagy rajongód vagyok!-mosolyogtam rá.
Kikértem az italt és amíg Niall nem volt ott, gyorsan raktam bele egy kis port. Ennek afféle hatása van, hogy nem lesz akarata és bármit megcsinálhatok vele. Két-három pohár után kezdett látszódni a hatása, így nem húztam tovább az időt, hazamentünk. Egészen bekísértem a szobájába, ahol megcsókoltam. Nem ellenkezett, hagyta magát, így egyre bátrabb lettem. Lehúztam a rajta lévő trikót, miközben ő felsőmmel kínlódott. Végül lekerült minden ruhaanyag. Csókcsatába kezdtünk. Ledöntött az ágyra és megtörtént! Az, amire már régóta vártam. Reggel mellette ébredtem és ez csodálatos volt. Ő még nem ébredt fel. Nem telt el néhány perc ő is felkelt.
-Jó reggelt Niall!-keltegettem.
-Jó regge... Te meg??-kérdezte meglepetten.
-Tudod tegnap este lefeküdtünk és szerintem inkább dobd azt a csajt! Velem minden jobb lenne!
-Légyszíves most ez ne! Gondolkoznom kell!
-Ahogy akarod édes!-nyomtam puszit az arcára.
A konyhában már ott ültek a lányok és szemrehányóan néztek.
-Tudod te mit csináltál? Tönkre tettél egy jól működő kapcsolatot.-mondták.
-Engem nem érdekel Niall az enyém lesz és kész!- majd elmentem.
-Azt azért tudd, hogy a barátságunk szünetel!- kiabálta utánam Szandi.

*Niall szemszöge*

Lizának el kell mondanom mi történt. Épp úton van. Nagyon nehéz lesz!
-Liza én...-kezdtem bele-engem leitattak és megcsaltalak.
-Te szemét! Hogy tehetted ezt?
-Én nem akartam..a pia hatása alatt voltam.-habogtam.
-És legalább azt mondd el, hogy ki volt az?
-Barbi.
-Kinyírom azt a r*bancot!-szaladt el könnyeit törölve.
Aztán csak azt vettem észre, hogy Stella és Szandi már a szobámban vannak. Sajnálkozóan néztek rám.
-Ugye mindent elrontottam?-kérdeztem. Ők csak némán álltak és bólogattak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése