2013. december 15., vasárnap

7. Rész ~Hogy szakítsam szét őket?~

Az összeköltözés egészen jól alakult.Ahhoz képest ,hogy együtt lakunk egyáltalán nem tapadunk egymásra mindenkinek meg van a maga kis saját élete.Habár Zayn néha eléggé furcsán viselkedik.A szüleinkkel naponta-két naponta beszélünk.A fiúk is beszéltek már velük teljesen be voltak pánikolva,,Úr isten vajon mit fognak szólni? Mi van ha vissza kell mennetek Magyarország-ra?".Liza nagyon sokat van Niall-el, de egyáltalán nem bánjuk mert nagyon kedves jó fej csaj.Igaz Barbi-nak az oldalát még mindig fúrja az,hogy együtt vannak azt mondta akkor is szét választja őket de csak vicceltem legalábbis remélem.A fiúk úgy döntöttek,hogy ki kell festeni a szobáinkat!!Nemleges választ nem fogadtak el!A falfestést mindennek nevezném csak nem falfestésnek testfestésnek inkább.A falra a festék fele nem került de ez van ha az 1D-s srácokkal festesz szobát!Már egy ideje festettük a Stella szobáját amikor Niall toppant be elég szomorúan.Elmondta,hogy sajnos Liza nem tud jönni nem értettük ettől mért olyan szomorú de kiderült,hogy ez nem az első esett  nagyon-nagyon furcsálltuk hisz sülve-főve együtt vannak de ha Niall-nek ennyi idő nem elég.Kicsit mindenki lelombozódott kivéve Barbi akinek az arcán semmilyen szomorúság,együttérzés nem volt.Louis és Harry persze ki mások hamar feldobták Niall-t.Barbi szobáját festettük amikor a fiúk kaptak egy üzenetet Simon-tól,hogy be kéne menni a stúdióba felvenni a szólókat Niall-t kivéve aki már régen végzett ezzel.Persze előtört belőlünk a Directioner ,hogy lassan hallhatjuk az új számukat.Legszívesebben körbe ugráltuk volna a szobát,de szerencsére nem tettük.Arra lettem figyelmes ,hogy Louis egyfolytában kérdezgeti:
-Nem baj,ha elmegyünk?Nem baj?Itt tudunk maradni!-hadart össze-vissza.
-Persze,hogy nem baj Niall amúgy is itt marad velünk!-mondja Barbi.Látszott Niall-en ,hogy nem érti a helyzetet de csak bőszen bólogatott.Harry kérdő pillantást vetett ránk.
-Dehogy,baj menjetek nyugodtan!-válaszoltam.
-Had kapják meg mindnél hamarabb azt az albumot a rajongók!-mondta Stella.
-Mint amilyen ti is vagytok??-kérdezte Harry incselkedve.Erre már nem tudtunk mit mondani.Szerencsére Niall kapcsolt és gyorsan témát terelt.
-Nem kéne már mennetek?
-De!!-kiabálta az ajtóból Louis egy szempillantás alatt eltűnt mind a négy fiú.Vissza mentünk Barbi szobájába.Egy kis idő múlva azonban mehettünk le a konyhába mert valaki megéhezett.Mivel nem volt semmi kaja otthon ezért én és Stella elmentünk vásárolni.Addig is kettesben hagytuk őket bár nem tartottuk olyan jó ötletnek azt meg ,hogy mondod meg ,hogy azért nem hagyunk kettesbe mert Barbi oda van érted és el akar szakítani a barátnődtől.Miután át öltöztünk elindultunk a boltba!


*Barbi szemszöge*
Végre kettesben lehettem Niall-el.Nagyon örültem ennek mert így elérhettem,hogy belém szeressen.
Nagy sajnálatomra ez nem igazán sikerült.A szoba festés is gyorsan haladt.Mindent bevetettem,hogy felhívjam Niall figyelmét több-kevesebb sikerrel.Kész lettünk a szobámmal.Ajtó csapódást hallottam.Szandi és Stella hangját hallottam.Lementünk Niall-el a földszintre mert már nagyon éhesek voltunk és meg akartuk próbálni,hogy meggyőzzük őket főzzenek valamit.Ez legalább sikeresen ment.Amikor már a második tányérral szedtem volna megjöttek a többiek.Nem tudom,hogy azt furcsállták jobban ,hogy a lányok tudnak főzni vagy hogy a szobák készen lettek.Egyértelműen azt,hogy a lányok tudnak főzni.Mikor mindenki jól lakott megcsörrent Niall telefonja.Liza volt az.Megkérte Niall-t,hogy aludjon nála persze ő igent mondott és már ment is.Nem bírtam ki muszáj volt kimondanom.
-Máris szaladsz hozzá az előbb még nekünk panaszkodtál,hogy nem foglalkozik veled,meg hogy mindig lemondja a programokat!Most meg szaladsz hozzá!-kiabáltam.Mindenki lefagyott és tátott szájjal nézett rám.Szandi és Stella a szemeikkel megöltek.
-Mi van?-kiabáltam -Valakinek elkel mondani az igazat!!-ezzel a mondattal ott is hagytam őket.Egyenesen a szobámba rohantam muszáj lesz kitalálnom,hogy szakítsam szét őket.Gondolkoztam,gondolkoztam míg nem eszembe jutott egy zseniális tervet amivel biztos szét szakítom őket ÖRÖKRE!!


*Stella szemszöge*

Amikor haza értünk Niall és Barbi fogadott minket.Rávettek minket,hogy főzzünk nekik valamit.Arra gondoltunk megmutatjuk Niall-nek a magyar konyhát.Nem tudtuk,hogy ízlik e neki mert egy szót se szólt de amikor már a harmadik-negyedik tányérral szedett biztosak voltunk benne,hogy ízlik neki.Ismerős hangokra lettünk figyelmesek a fiúk jelentek meg.Ahogy láttam az arcukon eléggé meglepődtek,hogy tudunk főzni.Miután mindenki befejezte az étkezést.Elkezdett csörögni Niall telefonja.A telefon beszélgetés végén mosolyogva jött vissza hozzánk.És mint kiderült Liza volt,hogy menjen át.Barbi teljesen kiborult.Elkezdett kiabálni Niall-el mindenki megdöbbent mitől van ez a kirohanása persze Szandi és én tudtuk miről van szó mikor Barbi felrohant a szobájába öt kíváncsi tekintettel találtuk szembe magunkat.Hirtelen meg sem tudtam szólalni.Szandi hamarabb kapcsolt és megmagyarázta a helyzetet.Azzal,hogy a szüleivel össze veszett.Szerencsére Louis és Harry elhitte de Liam és Zayn nem hiszem.Egy folytában könyörögtek,hogy mondjuk el nekik az igazat végül beadtuk a derekunkat és megígértük nekik,hogy ha egyedül leszünk otthon elmondjuk nekik az igazat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése