2013. december 8., vasárnap

6. Rész ~A One Direction rezidencia~

Kedves olvasók! És íme, itt az új rész. Remélem elnyeri tetszéseteket. Arra szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok bátran megjegyzéseket, amiből tudjuk, hogy érdemes folytatni. Persze ez nem azt jelenti, hogy abba fogjuk hagyni. Viszont pipálhattok is, vagy esetleg fel is iratkozhattok. Visszatérve, név nélkül is írhattok!! ;) Jó olvasást!!! :)


***


És elindultunk. Rövid út után, megérkeztünk a One Direction rezidenciához. Egyszerűen elképesztő! Szinte leesett az állunk. Csodásan nézett ki. Szinte el sem hittük, hogy tényleg itt vagyunk, ezen a sokat emlegetett helyen.
-Tetszik??-jött oda hozzám Zayn.
-Hisz ez gyönyörű!-válaszoltam.
-Várd meg amíg belülről is meglátod!-kacsintott.
Bementünk a házba, és egyszerűen ledermedtem. A nappali gyönyörű volt. Nem is látszott rajta, hogy itt öt fiú lakik. A konyhától kezdve a fürdőszobáig mindent megmutattak.
-Nos, ez lesz az új lakhelyetek egy ideig!-nevetett Harry.
-Gyere, megmutatom a szobád!-húzott el Zayn.
-Okéééé!-feleltem hatalmas vigyorral az arcomon.
Felmentünk az emeletre vezető lépcsőn. Néhány ajtót elhagyva Zayn benyitott egy szobába.
-Ez lenne a te szobád!
-Úristen Zayn! Ez csodálatos! Köszönöm!-ugráltam-És hol a te szobád??-kérdezősködtem.
-Mindjárt meglátod!!-nevetett.
Azzal kimentünk és benyitott a szomszédos szobába.
-Ez az én szobám! Szerintem elég közel leszünk egymáshoz!-mosolygott.
-Oké, vettem! És a lányok szobája?
-Menjünk le, és megmutatom nekik is.
Lent Liam és Stella jól elbeszélgettek. Barbi viszont szúrósan tekintgetett Niall-ékra. Én is odavetettem egy pillantást, hogy hagyja már abba. Zayn megmutatta nekik is a szobákat. Stella mellettem, Barbi pedig Stella mellett lesz.

*Barbi szemszöge*

Nem tudom mi tévő legyek. Nem tudom hogy szerezzem meg Niall-t. Olyan boldognak tűnik!
Persze, örülök a boldogságának, de most, hogy már személyesen is ismerem, itt állok a cél előtt. Viszont a célomat csak egy lány tartja fel! Talán nem is lesz olyan nehéz eltüntetni a képből. De egy biztos Niall az enyém lesz! Már csak azt kell kitalálni, hogy mit tegyek, hogy szakítsanak. Gondolkozz, gondolkozz!

*Szandi szemszöge*

Éppen pakoltam be a szekrényembe, mikor Zayn bejött.
-Nos, nem lenne kedved ma eljönni a házamba vacsizni? Én főznék!
-Te tudsz főzni?-nevettem el magam.
-Úgy ahogy! Ritkán, csak különleges alkalmakkor.
-Akkor ha mennék, az számodra különleges alkalom lenne?-faggattam.
-Igen, persze. Akkor mi a válasz?
-Természetesen elmegyek! Ki nem hagynám!
-Rendben, akkor este 6-ra jövök érted! Szia!-nyomott egy puszit az arcomra és elviharzott.

*Zayn szemszöge*

Eléggé ideges voltam. Féltem mit mond. De most, hogy már tudom a választ, megkönnyebbültem. Remélem ízleni fog a vacsi, tetszeni fog neki minden és jól sül el ez az egész este. Szeretném ha jól érezné magát. Mindent tökéletesre akarok. Szeretném ha ezt az estét nem felejtené el soha!

*Szandi  szemszöge*

Meglepődtem amikor Zayn elhívott vacsorázni. Mondhatjuk második randinak is. Egész nap izgatottan készülődtem, mikor 6 előtt öt perccel meghallottam Zayn hangját, egyből szaladtam le.
-Hú, de szép vagy!-dicsért.
-Azért túlzásokba ne ess!
-Mi akkor megyünk is.-szólt a többieknek.
-Jó szórakozást!-kiabálták a többiek.
Kimentünk. A kocsi már a ház előtt várakozott. Kinyitotta az ajtót és beszálltam. Ő is beült majd elindultunk. Alig 20-25 perc alatt odaértünk a házához. Kinyitotta az ajtót. Az ebédlőben megterített asztal várt.
-Csirkét sütöttem. Remélem nem bánod! Mellesleg ez az egyetlen étel amit eltudok készíteni.-nevetett.
-Óóó. Én szeretem a csirkét.-mosolyogtam.
A vacsora szépen eltelt. Beszélgettünk, nevetgéltünk, jól éreztük magunkat.
-Azt hiszem itt az ideje annak, hogy megmutassam a lakást!-mondta.
-Nagyon örülnék neki!
Körbevezetett. A háza természetesen kisebb mint a közös, mégis jó nagy. Éppen egy úgynevezett "folyosón" sétáltunk amikor éppen elmélyedve beszélgettünk. Felém fordult és megcsókolt. Meglepettségemben nem tudtam mit lépjek. Mégis visszacsókoltam.
-Megleptél!-mondtam mosolyogva.
-Mégis miért?-kérdezte.
-Azt hittem visszahúzódóbb vagy.
-Hát.. akkor rosszul hitted!-mondta vigyorral az arcán-Egyébként mehetünk haza?
-Persze!
Újabb 20-25 perc telt el, és otthon is voltunk. Beérkeztünk a lakásba és egy puszit nyomott az arcomra.
-Bocsi, de el kell mennem! Még néhány dolgot el kéne intézzek! Addig is jó éjszakát!
-Oké. Szia!
Felmentem Stellához hatalmas mosollyal az arcomon.
-Na, mi volt?-kérdezte.
-A kellemes vacsi után megcsókolt.
-Micsoda? Ez komoly?
-Igen. Nagyon jó volt! De mi van Barbival? Hol van?
-A szobájában. Azon töri a fejét, hogy hogy szerezze meg Niall-t.-forgatta szemét.
-Szegényt ez a "szerelmes érzés" tönkre teszi!-mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése