2013. december 26., csütörtök

9. Rész ~Buli~

*Liza szemszöge*

El sem hiszem,hogy Niall megcsalt.Igaz voltak hullám völgyek a kapcsolatunkba de nem hittem,hogy ezt teszi.
Valószínűleg most is azzal a r*banc-cal van.Sejtettem,hogy tetszik neki Niall akárhányszor együtt látott vele a szemeivel megölt.Arra vagyok kíváncsi ,hogy vajon Szandi és Stella tudtak erről?Biztosan hisz legjobb barát nők.Kár pedig nagyon aranyosak és kedvesek azt hittem kialakult már valamilyen baráti viszony.Jó nem azt vártam volna hogy akkor most engem támogassanak minden áron de azért szólhattak volna,hogy Barbi oda van Niall-ért.Gondolat menetemből a csengő szakított ki.Amikor kinyitottam nem hittem a szememnek Stella és Szandi állt az ajtóba.Behívtam őket közben próbáltam elrejteni, a sírás nyomait több/kevesebb sikerrel.Hosszú és kínos csend alatt egyszer csak Stella szólalt meg.
-Sajnáljuk!-mondta látszott rajtuk,hogy tényleg bántja a dolog őket.-Ha tudtuk volna...akkor..!
-Semmi baj nem tehettek róla nem ti.....feküdtetek le Barbival!-ezeket a szavakat nagyon nehezen mondtam ki.-Erről csak Niall tehet!-próbáltam nem sírni.
-Ami az illeti....-szólalt meg végre Szandi.
-Állj,Szandi nem érdekel!-mondtam határozottan.
-Rendben,de azért jól vagy?-kérdezte aggódva.Erre nem tudtam mit válaszolni csak lesütöttem a szemem megértették mert nem faggattak tovább.
-Tudjátok,mit?!-pattant fel Stella.-Menjünk el bulizni csak mi hárman pasik nélkül!!-mondta lelkesen.
-Benne vagyok!!-kiáltott fel Szandi.-Liza mit mondasz,benne vagy?-türelmetlenkedett.Hosszú nyaggatás után de bele mentem.Mit kell mondjak nagyon jó a meggyőző képességük!
-És mi van veletek?-kérdeztem mosolyt erőltetve az arcomra.
-Nagyon jól!-vágta rá Stella aki abba se tudta hagyni a mosolygást.Na ez a csaj is szerelmes az már biztos!
-Mi is igaz vannak fura dolgai de én így szeretem!!-mondta Szandi teljesen elpirulva.Biztos vagyok benne,hogy most az agyuk helyén rózsaszín köd felhő van.Kicsit még beszélgettünk muszáj volt elindulniuk.Megint egyedül maradtam de feldobott a tudat,hogy ők mellettem állnak és hogy próbálnak jó kedvre deríteni.Már nagyon vártam az estét,hogy kikapcsoljam az agyam.

*Barbi szemszöge*

Boldog voltam,hogy sikerült szétszakítanom őket.Már csak azt kell elérnem,hogy velem legyen.Bevallom őszintén nem gondoltam volna,hogy megmondja az igazat Lizának de ez egy újabb jó tulajdonsága amit IMÁDOK benne!Még Szandi és Stella se ronthatják el a kedvemet.Tényleg hol vannak?Mióta lefeküdtem Niall-el.Hallottam amikor a fiúkkal veszekedtek,hogy beszéljenek velem de nekik eszük águkba sincs.Kicsit bánt a dolog de ha Niall az enyém akkor minden remek ők meg majd megbékélnek.A szobámba hallgattam a zenét amikor ajtó csapódást hallottam mivel tudtam,hogy a fiúk itthon vannak ezért kizárásos alapon a lányok jöttek meg.Azonnal rohantam le hátha végre szóba állnak velem.Reménykedtem!Jó lenne újra hülyülni,beszélgetni.Amikor leértem a lépcsőn és megláttak rám se néztek mind a ketten más-más irányba mentek Szandi Zayn szobája felé, Stella a konyhába kit követet Liam is.A konyhába beérve láttam,hogy mindenki ott van kivéve Zayn-t és Szandi-t.
-És hol voltatok?-kérdezte érdeklődve Liam.Stella kis habozás után de elmondta.
-Lizánál.-mondta.
Niall meglepetten kapta fel a fejét.Teljesen ledöbbenten mit kerestek nála hisz tudják hogy utálom!
-Beszéltetek vele?Mit mondott?Hogy van?-kérdezte félénken.
-Igen beszéltünk vele.Nagyon szomorú össze van törve.-válaszolt a hercegem kérdéseire.-Megbeszéltük,hogy elmegyünk bulizni csak mi HÁRMAN!
-Hárman?-kérdezte meglepetten Liam.
-Igen hárman!-szólalt meg Szandi a hátam mögött.Észre se vettem őket,hogy lejöttek.
-És hova mentek?-kérdezte Zayn egy kis aggodalommal a hangjába.
-Javasolhatok valamit?-kiáltotta Louis a kanapé mögül akit eddig lekötött a videó játék.
-Persze!-vágták rá a lányok egyszerre igen náluk gyakran előfordul,hogy egyszerre beszélnek.
-Menjetek a RIO-ba!Jó a pia!És biztonságos környéken van!-gyorsan mondta mielőtt még a fiúk megszólalhattak volna.Igen,eléggé féltik őket de még a tisztes határon belül és csak megakarják védeni őket elég veszélyes a város két illetve három lánynak.
-Szánalmas!-mondtam mire mindenki rám nézett-Ezt most csak azért csináljátok,hogy nekem rossz legyen ugyan már!-mondtam nem a legkisebb hang erővel.
-Mi vagyunk szánalmasak?!-kérdezett vissza az előbbi kijelentésemre.
-Hármunk közül szerintem te vagy szánalmas!Te tettél meg mindent,hogy szétszakítsd Lizát és Niall-t!-szólt közbe Stella.
-Meg kaptad amit akartál elérted,hogy szakítsanak de azt hiszed ettől még a tiéd lesz Niall?!Ugyan már!-kiabált Szandi.Ezzel a mondattal mind a ketten ott hagytak.Zayn és Liam utánuk mentek remélem meggyőzik őket,hogy beszéljenek velem.Úgy érzem elvesztettem a barátnőimet!!!


*Niall szemszöge*

Egész nap a szobámba vagyok.A fiúk próbálnak velem beszélgetni,jó kedvre deríteni de nem igazán sikerül nekik.Főleg Zayn és Liam próbálkozik.Könnyű nekik a barát nőik mellettük vannak.Bár az az én hibám,hogy Liza nincs itt mellettem.Nagyon meglepődtem amikor Stella elmondta hogy Lizánál voltak.Hallottam amikor telefonon megbeszélték,hogy a RIO-ba találkoznak este nyolckor.Oda megyek és megpróbálom vissza szerezni Lizát!

*Szandi szemszöge*

Lizával megbeszéltük,hogy nyolckor találkozunk a Louis ajánlotta helyen.Kicsit úgy éreztem nem igazán akarják,hogy csak hárman menjünk még Paul-t is ránk akarták sózni.Igen,azóta eléggé féltenek amióta bemutattak minket a rajongóknak.Hála Istennek,jól fogadtak minket.Lehet,hogy az is segített elfogadni minket hogy Directionerek voltunk...vagyunk ez azt mutatja,hogy nem szabad feladni az álmokat hisz még végül is van három szingli.Nagyon jól éreztük magunkat táncoltunk,nevettünk,a piát sem teljesen vetettük.Észre vettünk öt ismerős alakot.Amikor közelebb megbizonyosodtunk róla,hogy a fiúk azok.Zayn azonnali magyarázkodásba kezdet:
-Nem azért jöttünk mert nem bízunk bennetek csak Niall el akart jönni beszélni Lizával és nem akartuk,hogy egyedül jöjjön!-hadart össze-vissza.
-Azt hiszem Zayn azt akarta mondani,hogy bízunk bennetek csak Niall-nek jöttünk segíteni!-magyarázta el Liam értelmesen-És ha már itt vagyunk nem történt semmi különös dolog?Nem támadtak le titeket a rajongók?
-Nem és nem.Nyugi fiúk a lányok tudnak magukra vigyázni.-szólalt meg hosszú hallgatás után Liza.
-Így van!-mondtam.Reménykedtem benne,hogy most Liza és Niall kibékülnek.Még mindig nem hiszem,hogy ilyet tett Barbi tudtuk,hogy oda van Niall-ért de hogy ennyire.
Egyszer csak Barbi tipegett oda Niall-hez és egy puszit nyomott az arcára.Teljesen megdöbbenten.Már megint bekavart éppen amikor kezdett kialakulni valami.Lizára kaptuk a tekintetünket látszott rajta,hogy fáj neki a dolog.
-Drágám!Hát itt vagy!?!-nyávogott Barbi.
-Nyugodtan,a tiéd lehet de nagyon vigyázz rá!Nehogy te is megüsd a bokádat!-szólt közbe Liza
-Szerintem velem nem fog az megtörténni ami veled mert én fogok vele foglalkozni!-mondta magabiztosan.Most Barbit legszívesebben megölném és szerintem nem vagyok ezzel egyedül.

*Pár perccel később*

Az  utcán állunk és hallgatjuk Niall és Liza veszekedését.El sem tudom képzelni hogy milyen érzés ha megcsalnak és még ennek ellenére is szereted az illetőt.Barbi újabb akciója után semmi esély nincs hogy Niall-ék újra összejöjjenek.A veszekedésből nem sok mindent hallunk csak egy-egy szót.Azt vesszük észre,hogy Niall és Liza csókolóznak.Talán mégis csak kibékültek?
-Remélem megjegyezted mert ez volt az utolsó csókunk!-hallottuk tisztán Liza hangát.Meglepet hogy ezt mondja mert azt hittem kibékültek .Liza lassan elsétált.Már csak Niall sírását lehetett hallani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése