2014. július 5., szombat

37. Rész ~,,Így is vállalja a műtétet?"~

Hello Everybody! 
Meghoztam az új részt!! :) Ööö..nos igen :/ A rész ami írtam -nem meglepő módon- valami hihetetlenül rosszul sikerült! :( Elnézéseteket kérem, de bevallom őszintén a gondolataim TELJESEN máshol járnak! Nem úgy tudok koncentrálni, mint ahogy kellene :/ Ígérem, rajta leszek, hogy hosszabb és jobb részeket írjak!! :/ :) Remélem, azért tetszeni fog a rész :) Jó olvasást!!


Puszil: Cintia~

***

Száz és száz opció megfordult a fejemben, hogyan is mondjam el a titkomat. A titkomat amit hónapok óta
rejtegetek a férfi elől 'kit szeretek! Muszáj elmondanom! Tudnia kell! De mi van akkor, ha emiatt szakítani fog velem? De az is lehet, hogy megakarja ismerni majd, milyen jó is lenne.. De mit csinálok akkor, ha találkoznak és utálni fogja? Túl sok a ,,de''. Bárhogy is lesz, elmondom neki! Itt van az ideje, hogy megtudja! -Szerintetek él még?-röhögött Harry.
-Mi van? Lemaradtam! Miről van szó?-kaptam fel fejemet. 
-Á semmi, csak 1 órája dumálunk neked, de te mintha itt se lennél! Min ábrándoztál el Barbi drága?-húzogatta szemöldökét Szandi, egy perverz mosollyal a száján. 
-Haha, de vicces volt, csak kár, hogy nem nevetek! Niall?! Beszélnünk kell MOST!-mindenki furán nézett rám, de most csak az érdekelt, hogy fog reagálni Niall(?), mit fog tenni(?), mi lesz? 
-Rendben, szerintem menjünk a könyvtárba!(A házban van könyvtár! Jó, mi?!:) Cintia~)-beleegyezésül csak bólintottam. 
-Nekünk van könyvtárunk?-kérdezett rá egyszerre Harry és Stella, de úgy, mintha valaki azt mondta volna, hogy a kertben van egy egyszarvú. Esküszöm, néha olyanok, mint az 5 évesék, el szoktam töprengeni azon, hogy én vagyok az egyetlen normális, pedig én se vagyok teljesen komplett! 
-Talán, most ott van a legnagyobb nyugalom!-Niall idegesen vizslatott kék szemeivel. Ha ő ideges, akkor én hogyan írjam le az állapotomat? Elmebeteg? Néhány másodpercig figyelt, olyan volt mintha próbálna olvasna a gondolataimban majd elkezdett-a könyvtár felé -húzni. Nem figyeltem merre "vezet" csak mentem, az agyamban lévő "mappák" fenekestül felfordultak, fogalmam sincs mit mondjak neki... 
-Bakker, hogy itt mekkora rend van!-tátotta el száját drámaian. 
-Niall!-suttogtam. 
-Látszik, hogy ide sosem járunk! Nézd, milyen tisztaság van!-nézte mutatóujját amivel az előbb 3 polcot törölt le. 
-Niall!-szóltam erélyesebben. 
-Hogy itt mennyi könyv van! Nem tudom ki vásárolta ezeket!-pattogott, mint egy labda. 
-Niall!!-kiabáltam-Van, egy gyerekem!-a kő ami eddig a szívemet nyomta végre leesett. Félve pillantottam Ni-re aki le sokkolódva állt egy helyben. 
-Kitől? Hogy hívják? Hány éves? Miért nem mondtad el?-bombázott kérdéseivel. 
-Emlékszel meséltem arról, hogy megerőszakoltak?!-nem kellett kimondanom, tudta-Márton és 2 éves nemsokára 3! Féltem!-hajtottam le a fejemet. Percekig álltunk ott, gondolom ő a hallottakat emésztette míg én a padlót pásztáztam, a parketta meglehetősen szép. 
-Zűrös egy lány vagy te! De pont ezért szeretlek!-fejemet felkaptam s mielőtt bármit is reagálhattam volna megcsókolt. Levegő hiány miatt elváltunk s csak zihálásunkat lehetett hallani a szobában-Megakarom ismerni Marcit! 
-B-biztos vagy benne?-erre egy ,,namitgondolsz"pillantást kaptam-Imádlak!-ugrottam a nyakamba. -Én is!-puszilt bele hajamba. -Viszont! A neve kiejtésén még dolgoznunk kell!-nevettem. 
-Azt, mondod, hogy rossz a magyar kiejtésem?! Hát, ilyet?! Most, megsértettél!-játszotta a sértődöttet. 
-Ha, adok egy csókot megbocsátasz?!-a válaszom csak a kicsücsörítettek ajkak voltak. Mosolyogva "tapadtam" szájára. -Szeretlek!-suttogtam. 
-Szeretlek!

*Szandi szemszöge*

-Khhmm, khmm, khhmm.-nem tudom mi van a torkommal, folyton kapar, szúr. Ez még hagyján, de énekelni se tudok már! Nem a szó szoros értelmében, hanem néhány magasabb hangnál úgy érzem mintha összefogták volna a hangszálaimat! Kezd aggasztani egy kicsit, ilyen még sosem volt... 
-Fáj a torkod?-húzta fel egyik szemöldökét Louis. 
-Igeeen, egy kicsit! Ne, Stella! Ne, kezd az aggódást! Nem kell se tea, se gyógyszer, se SEMMI! Elmegyek aludni és jobb lesz! Biztosra veszem, hogy minden rendben van/lesz, csak egy kicsit megfáztam ennyi!-előztem be Stell-t mielőtt elkezdte volna. Hogy is mondjam Stella...anyáskodó! Az biztos, hogy neki illeni fog az anya "szerep"! A barna szemű lány csak némán figyelt, de én álltam a nézését, végül felsóhajtott és bólintott, egy győztes mosoly jelent meg számon "nyertem"..már csak az kéne, hogy anyáék is megtudják, még mit nem(?!)...Mindenkinek jó éjszakát kívántam majd felindultam a szobámba ahová Zayn is "követett". A lelkemre kötötte, hogy ne csináljak semmi izgatót mivel a szülők a szomszédos szobákban vannak..ujuuj valaki fél a szülőktől?! Megszólaltam, de a hangom alig volt hallható csak egy suttogás, de az is rekedt! Mi van a hangommal? Á, biztos csak torok gyulladás! Majd iszok mézes teát aztán minden rendben lesz! Torok gyulladás az semmi...

*Másnap*


Pislognom kellett párat, hogy hozzászokjak a hirtelen jött fényhez, megnéztem az órát 10:00, ahj utálok korán kelni! Mellettem Zayn békésen szunyókált, de már nem sokáig... Gonosz mosoly húzódott ajkaimra
majd kiabáltam volna, hogy ,,Jó reggelt!" egyenesen a fülébe, de egy nyikkanás se több nem jött ki a számon! Ismét megpróbálkoztam a beszéddel, de semmi! Könnyeimmel küszködve rázogattam Zayn-t, hogy keljen már fel, mikor ez sikerült fáradt szemeivel nézett rám, nem értette miért keltettem fel. Elkezdtem beszélni, de mivel hang nem jött i a számon Zayn-nek is leesett a helyzet!
-Elment a hangod?!-ült fel az ágyban, némán sírva, bólogatni kezdtem-Ne, sírj! Kérlek!-suttogta fülembe-Öltözz! Megyünk orvoshoz! 

*Az orvosnál* 

-Nos, kisasszony! Van egy rossz és egy jó hírem!-kezdett bele az orvos, ajaj rosszat sejtek! Erősebben szorítottam Zayn kezét miközben a gombóc a torkomban csak nőtt-Rossz hír: A hangszálain csomók vannak amik nem fognak felszívódni, mint egyes esetekben! Jó hír: Ez műtéttel kiküszöbölhet-az orvosra néztem majd Zayn-re akitől kaptam egy biztató mosolyt, valami nem stimmel! Valami hiányzik a történetből!-Vállalja a műtétet?-mit se törődve a veszélyekkel, heves bólogatásba kezdtem. Ha énekelhetek ez után is nekem már megéri-Viszoooont! Fenn áll a veszélye annak, hogy ha megműtjük a hangszálait akkor többet nem énekelhet SOHA! Így is vállalja a műtétet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése